Wednesday, May 28, 2008

Ezam menyertai UMNO

Salam hormat

Buat Saudara Ezam, selamat meneruskan perjuangan. Semoga agenda melawan rasuah akan terus dilaksanakan dalam UMNO. Tahniah atas kemasukan dan penerimaan saudara ke dalam UMNO.

Iltizam perlu diperkukuhkan supaya prinsip terpelihara. Perjuangan adalah perlaksanaan kata-kata. Harapan kita adalah untuk melihat perjuangan membentuk sebuah good governant mampu untuk diterjemahkan.

Wassalam dan Salam Perjuangan

7 comments:

Anonymous said...

sy tertarik dgn kemasukan Ezam dalam UMNO...tertanya2..apa agenda seterusnya...apa yg sy nampak seperti satu percaturan... circle politik malaysia akan berulang.

Unknown said...

adakah bro ezam masih mempunyai "pengaruh" dalam GERAK.....
yang pentingnya GERAK akan sentiasa bergerak......perjuangan dan manifestonya harus diteruskan

Anonymous said...

Gerak Mahahsiswa

Saya percaya saudara nazree tidak mempunyai kaitan dengan dgn pengaruh yang tidak baik

Anak Muda Reform said...

bagi saya tidak ada maknanyer masuk dalam UMNO..perjuangan UMNO sudah tidak relevan pada hari ini..perjuangan yang bersifat cauvanis tau perkauman sudah tidak boleh diterima lagi..tidak ada makna ketuanan melayu, kalau seluruh kepentingan melayu dicabul, tanah dirampas, biasiswa tidak diberikan..ape ingat hanya pada ini sahaja melayu berpaut???tapi ape lagi yang ada pada melayu..
nak sahut seruan paklah yang mahu menyerang rasuah..anwar pernah cuba lakukan dahulu, tapi yakinlah..apabila kita mahu cuci lubang najis yang penuh dengan tahi, pasti najis itu tercalit pada baju kita...aku cuma harapkan cita2 murni ini bukan atas landasan politik semata2, tapi atas keluhuran sifat kemanusiaan

Anonymous said...

apa kita tunggu dan lihat, apa yang gerak baru dgn pemimpin baru boleh buat

Fatimah Z Rosli said...

assalamualaikum.. interesting blog you have here. cumanya saya masih kurang jelas dengan dasar perjuangan yang saudara nazree cuba tonjolkan. mungkin boleh di-clear cut kan lagi? supaya ada ruang untuk saya menyokong (walaupun mungkin tak perlukan sokongan saya).. adakah islam yang saudara nazree perjuangkan? ataupun keadilan? ataupun penghapusan rasuah? ataupun demonstrasi tertentu? atau aktivis skop tertentu?
teruskan usaha, Allah matlamat kita, Rasul qudwah kita, Quran dustur kita, jihad jalan kita dan mati di jalan Allah itu impian kita!

-battah

Mohd Nazree Mohd Yunus said...

Terima kasih atas pandangan Saudari Battah, saya akan jelaskan dalam artikel saya yg terbaru nanti.